חברת רב בריח

רב בריח מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון חדשני של מוצרי אבטחה ומניעת טרור לשווקים המסחריים, ביתיים ומוסדיים. החברה פועלת באמצעות שתי חטיבות המייצרות דלתות וחלונות מאובטחים ומוצרי הגנת כלי רכב.

רב בריח – 30 שנות ייצור ויותר.
רב בריח נוסדה בשנת 1973 על ידי אברהם בחרי ומשה דולב. במהירות רבה צברו דלתות מאובטחות והמעוצבות של החברה פופולריות בקרב הציבור הישראלי, ובמהרה הפכו לחלק מובנה מהסביבה האדריכלית בארץ. בשנת 1982, רכשה IDB 33% ממניותיה של החברה, ובשנת 1990 הונפקו מניותיה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בשנת 2001, מכר אברהם בחרי 90% ממניותיו לאחיו, אורי בחרי ומנהלים אחרים בחברה. בשנים האחרונות עלו מכירותיה של החברה מ-240 מיליון שקל בשנת 2005 ל-250 מיליון שקל בשנת 2006. בשנת 2007 צפויות המכירות להגיע לסכום של 300 מיליוני שקלים.

רב בריח – מותג מוביל.
רב בריח הוא אחד מהמותגים המובילים בישראל, והפך זה מכבר למילה נרדפת לאבטחה יעילה. בסקר שנערך לאחרונה נתגלה כי 71 אחוזים מן הציבור הישראלי מכירים את המותג ללא שהזכירו להם אותו, ו-94 אחוזים ענו בחיוב כאשר נשאלו האם הם מכירים את החברה. מוצריה של חברת רב בריח נתפסים כאמינים ומאובטחים, בעוד שהחברה עצמה נתפסת בעיני הציבור כמובילה טכנולוגית, אשר מספקת מוצרים ושירות לקוחות באיכות גבוהה. כמותג, רב בריח, מזוהה במיוחד עם הלוגו המוכר שלה, בו מוצג גבר שרירי בצורת מפתח.